PŘEŽITÍ 2002 - POPIS ÚKOLÚ

 

0. ÚKOL – myslíte, že zelené? barety chodili pořád pěšky??

 

ÚKOL :

Běžte na kótu „Velka Mařa“ (Janova hora).  

Na „Velku Mařu“ se můžete dostat nejen pěšky, ale i s použitím prostředků hromadné dopravy osob =autobus, trolejbus, vlak, letadlo, metro, tramvaj, loď. Najděte tam komisařku „K“ (má žlutý šátek na ruce).

HODNOCENÍ:

Na „Velku Mařu“ se dostanete dříve jak dnes v 19.30 = penále jedna hodina.

Úkol nelze nesplnit

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Po nalezení komisaře otevřete na kótě „Velka Mařa“ obálku č.1.

 

Metro, tramvaj, letadlo?

Joj, co vás to napadlo!

Auta, kola, brusle, běžky ?

MY chodíme všude PĚŠKY !!

 

 

1. ÚKOL – zatloukat hřebíčky do rakve je dobré naučit se již v mládí !!!

                                               

ÚKOL :

Každý člen teamu zatluče do nafasovaného trámku 20 hřebíků (ty dostane od „K“. Smí používat jen jednu, méně šikovnou,  ruku (leváci pravou, praváci levou). A aby to nebylo tak jednoduché, tak mu nikdo nesmí nijak pomáhat. Trámek a hřebíky si samozřejmě může přidržovat nohama.

HODNOCENÍ:

Za každý dobře zatlouklý hřebík (celý ve dřevě až po hlavičku) bonus  7 minut.

Zatluče-li tým dohromady míň jak 15 hřebíků, nesplnili jste úkol = penále 6 hodin.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Na kótě „Velka Mařa“ otevřete obálku č.2.

 

Tohle byl první úkol prvního ročníku Přežití ! Cítíte tu nostalgii ?

 

 

2. ÚKOL –Mluviti stříbro, mlčeti zlato !  (A cihla navrch)

 

ÚKOL :

Běžte na dohled hranice prostoru „Shnila noha“, vyznačeného na přiloženém plánku šrafováním (prostor je sevřený výraznými lesními cestami). Do prostoru nevstupujte! Na dohled hranice prostoru otevřete obálku 3.

Od opuštění kóty „Velka Mařa“  do otevření obálky 3 musí všichni z teamu mlčet (nesmí promluvit, ani vydal ústy žádný zvuk, jako je kýchnutí, zakašlání, písknutí apod.). Při porušení mlčení se team okamžitě zastaví a čeká 5 minut (za každé porušení 5 minut čekání)

Jo, a málem bych zapomněl, na nějakém vhodném rovném místě můžete zkusit, kolik hodíte cihlou z místa (musíte házet skutečně na rovině a ne třeba z kopce. To jen tak pro ty blbé). Každý má dva pokusy. Výsledky změřte s přesností na centimetr a zapište. Bonus získáte po porovnání výsledků v cíli. A tu cihlu nezahazujte a hlavně nerozbijte, nemohli by jste plnit další úkol !!

HODNOCENÍ:

Úkol nelze nesplnit.

Nebudete-li cihlou házet vůbec = penále 4 hodiny

Pokud jste házeli, bude vaše pořadí sestaveno v cíli. Vítěz získá 8 hodin bonus. Další v pořadí vždy o 30 minut méně. Rpzhodující je součet lepších hodů všech členů teamu.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište, kolikrát jsme porušili mlčení a kolik jste kdo naházeli cihlou. Na dohled hranice prostoru „Shnila noha“ otevřete obálku č.3.

 

Oni vám to, paní Nováková, ti chlapci neměli vůbec lehké !!!!!

 

 

3. ÚKOL – Hrozně důležité je po seskoku zamaskovat zásoby !

 

ÚKOL :

V prostoru „Shnila noha“,  vyznačeném na přiloženém plánku šrafováním (prostor je sevřený výraznými lesními cestami), zakopejte a zamaskujte kýbl a to tak, aby vás, nebo kýbl, nenašel komisař „O“, označený žlutým šátkem na levém rukávě. A taky tak, aby jste věci ještě někdy našli.

Jo, a před kopáním dejte do kýblu vaši nafasovanou teamovou kartičku. Kýbl nemusí být zakopán úplně, stačí tak do poloviny (ale potom neošiďte maskování).

Při kopání pátrejte i po skrýších jiných teamů!

HODNOCENÍ:

Komisař vás najde (stačí, že vás vidí) dříve, než zakopete kýbl = 7 hodin penále

Komisař, nebo někdo jiný,  najde kýbl (kdykoli do konce přežití) = 4 hodin penále

Úkol nelze nesplnit. Maskujete a kopete, dokud to není hotovo.

Najdete kýbl jiného teamu a vezmete jeho teamovou kartičku (kýbl necháte na místě !!!) = bonus 5 hodin.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište případné penále, bonusy, čí kýbl jste našli, otevřete obálku č.4.

 

Kopání, kopání, to mi hrůzu nahání,

Kopání, kopání je lék.

 

 

4. ÚKOL – najděte svůj kontakt, zelené? barety !

 

ÚKOL :

V prostoru „Shnilá noha, najděte osobu „O“ označenou žlutým šátkem na levém rukávě, tedy potažmo komisaře. Řiďte se jejími pokyny.

HODNOCENÍ:

Pokud najdete kýbl jiného teamu a vezmete jeho teamovou kartičku (kýbl necháte na místě !!!) = bonus 5 hodin

Nenajdete osobu „O“ = konec závodu, nepřežili jste. Končíte.

 

Nacontactujte contacta, Ccontactelem, Contactelem (tohle není placená reklama)

 

 

5. ÚKOL – modrá je dobrá i pro zelené? barety

 

ÚKOL :

Běžte na modrou značku (vede po blízkém hřebeni). Cestu Vám zpestří cihla. Přivážete ji na vaše provazy a vytvoříte tři  konce. Ty konce přivážete každému členu teamu kolem pasu,  a to tak, aby jste cihlu vláčeli po zemi (alespoň tehdy, stojíte li těsně u sebe). Pak jdete na modrou. Provazů se nesmíte dotýkat rukama. Cihly se nesmíte dotýkat nijak (tělem, klackem, … prostě nijak), můžete ji jen tahat za provazy, nebo tahem provazů nadnášet nad zemí..

HODNOCENÍ:

Za každý dotek cihly čímkoli jiným mimo provazu = penále 30 minut

Za každý dotek provazu rukou = penále 15 minut

Oprava uvázání cihly na provazy = penále 60 minut

Maximální penále je 10 hodin. Dosáhnete-li maximálního penále = nesplnili jste úkol.

Nedojdete na modrou stanoveným způsobem = nesplnili jste úkol = penále 10 hodin

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište případné penále, otevřete obálku č.6.

 

 

6. ÚKOL – Pane bože, to je ale blbárna! (i pro zelené? barety)

 

ÚKOL :

Vyzvedněte si kýbl z vaší  skrýše a uložte do ní cihlu. Komisař vás nesmí vidět. Je-li ještě ve skrýši kartička, přiložte ji k cihle. Cestou můžete hledat skrýše jiných teamů . Pak běžte ke kapličce u Františka, kóta „Zapařena noha“.

 HODNOCENÍ:

Komisař vás najde (stačí, že vás vidí) dříve, než máte zamaskovanou cihlu = 6 hodin penále

Komisař vás najde potom = 4 hodiny penále

Úkol nelze nesplnit. Hledáte, dokud nenajdete.

Pokud najdete kýbl či cihlu jiného teamu a vezmete jeho teamovou kartičku (kýbl i cihlu necháte na místě !!!) = bonus 5 hodin.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište případné penále, bonusy, čí skrýš jste našli. Na kótě „Zapařena noha“ otevřete obálku číslo 7.

 

 

7. ÚKOL – Stokrát nic i slona umořilo (i zelené? barety)

 

ÚKOL :

Přímo na kótě „Zapařena noha“ (max. metr od kapličky) postavte na zem prázdnou 1,5 litrovou PE láhev. Vytáhněte vršky od Princ jogurtů a najděte studánku asi 100 metrů dole na pasece pod kapličkou. Pak naplňte PE láhev vodou ze studánky, kterou nosíte ve vršcích od Prince. Nemáte-li vršky, můžete použít víčko(víčka) od PE-lahve. V nošení se pravidleně střídáte, asi takhle : první, druhý, třetí, první, druhý, třetí, první , … .

HODNOCENÍ:

Nenaplníte ani polovinu lahve = nesplnili jste úkol = penále 10 hodin

Naplníte víc jak polovinu láhve (změřte metrem) = splnili jste úkol = 2 hodiny bonus

Naplníte celou láhev, až přetéká = další extra bonus 5 hodin

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište případné penále a bonusy. Na kótě „Zapařena noha“ otevřete obálku číslo 8.

 

 

8. ÚKOL – Ostravaci su tvrdi chlopi ! ( zelené? Barety taky)

 

ÚKOL :

Běžte na památník na Ploštině (kóta „Památník“). Památník je to na kopci, vydlážděné šutrem a s vysokýma slůpama z mramoru. Cestou se stavte u mostu-kóta „Krtčí díra“ (kód v mapě E56) a splňte na něm následující úkol :

Postavte se na cestu, každý si vezme jednu dortovou svíčku a zapálí ji. Pak sejdete z cesty dolů, prolezete pod mostem a druhou stranou vylezete zpět na cestu. Všechny své věci si samozřejmě s sebou nést nemusíte, stačí, když budete tahat kýbl. Tento úkol se nazývá přepodlez. Pokud vám někomu zhasne svíčka, nic se neděje! Jenom se vám započatý přepodlez nepočítá, vrátíte se nahoru na cestu, svíčku zase zapálíte a pokračujete v přepodlézání. To je drsňárna, co!

 HODNOCENÍ:

Provedete míň jak tři přepodlezy = nesplnili jste úkol = penále 10 hodin.

Provede tři přepodlezů = splnili jste úkol = bonus 3 minuty

Každý přepodlez nad 3 přepodlezy = bonus 40 minut za každý, maximálně však 8 hodin.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište případné penále a bonusy. Na kótě „Památník“ otevřete obálku číslo 9.

 

 

9. ÚKOL – Noční můra ONLY FOR YOU !!!

 

ÚKOL :

Je to jednoduché. Sečtete správně zatlučené hřebíky z úkolu 1 za celý team. Pak si KAŽDÝ z vás dá za každý správně zatlučený hřebík 4 minipřepodlezy. A co to je? Pěkná pakárna! Dva z vás si kleknou na kolena čelem k sobě a položí si ruce navzájem na ramena. Vytvoří jakoby malou branku. Třetí pod jejich rukama podleze na druhou stranu a přes ruce přeleze zpět. To je jeden minipřepodlez. Ti dva brankoví můžou přepodlézajícímu pomáhat snižováním a zvyšováním rukou, ale musí stále klečet na kolenou a mít ruce dlaněmi na ramenou druhého brankového kolegy. Vpodstatě jde o to, kdo se víc nadře. Jestli brankoví, nebo přepodlézající. V úloze přepodlézajícího se postupně všichni vystřídáte.

HODNOCENÍ:

Každý z vás provedl míň jak stanovený počet přepodlezů = nesplnili jse úkol = celkové penále 10 hodin.

Alespoň jeden z vás provedl stanovený počet přepodlezů = splnili jste úkol = bonus 1 minuta

A k tomu            - penále 2 hodiny za každého člena teamu, který neprovedl stanovený počet přepodlezů

                        - bonus 1 hodina za každého člena teamu, který provedl stanovený počet přepodlezů      

- bonus 4 minuty za každý přepodlez nad stanovený počet (pro každého člena teamu se

počítá samostatně)

maximální celkový bonus je 8 hodin.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište případné penále a bonusy. Napište kdo kolikrát přepodlezl. Na kótě „Památník“ otevřete obálku číslo 10.

 

 

10. ÚKOL – mexičtí Tumarové jsou dobří (ale zelené? Barety  jsou lepší)!

 

ÚKOL :

Běžte k pomníčku na Vařákových pasekách (kóta „Major Murzin“). Aby to nebylo tak jednoduché, tak od kóty „Památník“ kopete před sebou tenisák. Nesmíte se ho dotýkat ničím jiným, než nohama. Nesmíte ho dopravovat žádným jiným způsobem než kopáním. 

HODNOCENÍ:

Tento úkol nelze nesplnit.

Nedokopete míček ani k prvnímu mostu  přes Vláru  (kód v mapě MO4) = penále 12 hodin.

Dokopete míček k prvnímu mostu  přes Vláru = penále 2 hodiny.

Dokopete míček až na modrou značku =  bonus 4 hodiny

Dokopete míček až na kótu „Major Murzin“ = bonus 7 hodin

A navíc – za každý dotek míčku něčím jiným, než nohou (například při vytahování z kanálu) = penále 15 minut.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište případné penále a bonusy. Napište kam jste dokopali. Na kótě „Major Murzin“ otevřete obálku číslo 11.

 

Oni ti Tumarové žďoubají před sebou těžkou dřevěnou kouli dřevěným kolíkem a dožďoubávají ji i několik set kilometrů! Jsou prostě lepčí!

 

11. ÚKOL – Tam kde visí visatec,nocí  straší umrlec 

 

ÚKOL :

Přivažte kýbl na nějakou větev, tak, aby volně visel na laně volné délky alespoň 2 metry a horní okraj měl alespoň jeden metr vysoko. Nasbírejte si každý hromádku padesáti šišek. Udělejte čáru  pět metrů od klidové polohy kbelíku. Od ní budete házet šišky do kbelíku. Celý team hází najednou. Během kola (kolo = odházení 50-ti šišek na každého člena) nesmí nikdo za čáru (jasně že se kyblík bude kapánek houpat, jen ho nechte, ať se houpe). Pokud nahážete málo, nahromádkujte znovu každý 50 šišek a dejte si další házecí kolo.

HODNOCENÍ:

Během prvního kola musíte naházet do kbelíku alespoň 20 šišek za celý team. Házení opakujete tak dlouho, dokud nenaházíte. Při každém dalším házecím kole se vám kritická hranice snižuje o jednu šišku (tedy při druhém kole stačí 19 šišek, při třetím 18, atd.). 

Za každé druhé a další započaté házecí kolo = penále 30 minut

Za každou šišku nad kritickou hranici posledního házecího kola = bonus 15 minut.

Celkový součet bonusů a penále za tento úkol je maximálně 360 minut bonus či penále.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište případné penále a bonusy. Zapište kolikáté bylo poslední házecí kolo a kolik jste naházeli. Na kótě „Major Murzin“  otevřete obálku číslo 12.

 

 

12. ÚKOL – Bosanova (a vy mě taky) 

 

ÚKOL :

Vyzujte si botečky a padejte na rozcestí modré a žluté značky Láz (kóta „Červivec“). Tím chci říci, že celou cestu z kóty „Major Murzin“ na kótu „Červivec“ půjdete všichni bosky. Čas přechodu změřte s přesností na minuty (zaokrouhlujte nahoru).

HODNOCENÍ:

neujdete-li všichni celou stanovenou cestu bosky, nesplnili jste úkol - penále 600 minut

Ujdete-li trasu za více jak hodinu, nezískáváte žádný bonus ani penále. Úkol jste ovšem splnili.

Ujdete-li trasu za méně jak hodinu, připočtěte si za každou minutu pod jednu hodinu bonus 3 minuty.

Ujdete-li trasu za méně jak půl hodiny, připočtěte si bonus 200 minut a za každou minutu pod půl hodiny další bonus 6 minut.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište případné penále a bonusy. Na kótě „Červivec“ otevřete obálku číslo 13.

 

 

13. ÚKOL – Provázky, provázkýý, móóóc prováááázkůůůůů !!!

 

ÚKOL :

nastříhejte nafasovaný provázek na dílky minimálně 10 a maximálně 20 cm dlouhé. Stříhat musíte ne dál jak 50 metrů od kóty „Červivec“. Nastříhané provázečky vezměte s sebou. Budou v cíli náhodně kontrolně přeměřeny!

HODNOCENÍ:

Je to oddechovka. Nemůžete získat žádné bonusy, ale ani penále, prostě jen musíte rozstříhat (rozřezat) ten pitomý provázek!!!!!!!!

Nerozřežete stanoveným způsobem provázek = končíte, odcházíte domů, finiš, padla.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Otevřete obálku číslo 14.

 

 

14. ÚKOL – Příšerky s.r.o. (Monsters Inc.)!

 

ÚKOL :

Běžte do obce Tichov. Na kótě „Červivec“ si dva z vás svážou nohy k sobě (jeden levou, druhý pravou) kolem kotníků a vytvoří taková siamská dvojčátka se třema nožičkama.

Třetí človíček vyrazí a každých deset poctivých kroků (nešidit !!!) položí na zem jeden piškotek Opavia. Piškoty počítá. Dvojice jde (padá, poskakuje) za ním a piškoty jí (pouze s pomocí pusy, nesmí si pomáhat rukama, nohama, ani nijak jinak, jen pusou). Až ukončíte pojídání piškotů, dvojice se rozváže a pokračujete dál normálně. Zbylé piškoty můžete sníst.

HODNOCENÍ:

Zkonzumujete stanoveným způsobem méně jak 30 piškotů = nesplnili jste úkol = penále 600 minut.

Zkonzumujete 30 a více piškotů = splnili jste úkol = bonus 6 minut

A navíc bonus 5 minut za každý piškot nad prvních 30 piškotů, maximálně však 300 minut.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

U některé z cedulí označující konec či počátek obce Tichov otevřete obálku číslo 15.

 

 

15. ÚKOL – Hamiki, papiky (taky už blbnete?)

 

ÚKOL :

Nafasovali jste ten hmyz, že. No tak na co čekáte, ham. Prostě sníte každý jeden kousem hmyzíku, jen tak, bez ničeho. Ale můžete to potom zapít a zajíst. To jsem hodnej, že jo, malej, ale hodnej.

HODNOCENÍ:

Úkol nelze nesplnit.

Nikdo z teamu nesní  hmyzík = penále 200 minut

Za každého člena, co sní hmyzík = bonus 180 minut

A navíc !! :

Každý z teamu sní hmyzík = extra bonus 180 minut

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište bonusy a penále. Zapište kdo snědl a kdo ne. Běžte na místo, kde žlutá značka kříží Tichovský potok (kóta „Hotel SEN“, kód v mapě RV1). Tam otevřete obálku číslo 16.

 

 

16. ÚKOL – Věž z kamene zrobená, konec nadějí znamená

 

ÚKOL :

Postavte na kótě „hotel SEN“  kýbl dírou dolů, dnem nahoru. A na kýblu zrobte z kamene (a jen z kamene) co nejvyšší věž. Pochopili jste správně že kamení se smí dotýkat jen kýblu, nikoli země. Výšku věže změřte od horní strany (dna) kýblu po špičku nejvyššího kamene s přesností na centimetry. Měřte prosím objektivně a přesně.

HODNOCENÍ:

V cíli bude sestaveno pořadí. Vítěz získá 8 hodin bonus. Další v pořadí vždy o 30 minut méně.

Nepostavíte věž vůbec = nesplnili jste úkol = penále 10 hodin.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište výšku věže.

Běžte na kótu „Ruina“ (kód v mapě OR45) - lávka sestávající ze dvou klád a zábradlí. Vede přes Benčici (300 metrů severně od soutoku Benčice a Vlárky, mezi samotami, asi 100 m severně od Ruiny). Tam otevřete obálku číslo 17.

 

Tento úkol může nesplnit jen totální Matěj. Byl zařazen na zvláštní přání některých slabších povah, které zastávají názor, že děti si mají alespoň jednou denně chvíli hrát.

 

 

17. ÚKOL – Ostravaci byli tvrdi chlopi,  zelené? Barety  též?

 

ÚKOL :

Primitivní. Celý team je na lávce (na dvou kramlema svázaných kládách). Jeden musí lávku podlézt a vylézt nahoru druhou stranou a to tak, aby se celou dobu dotýkal pouze dřeva lávky (nesmí cápnout do vody, opírat se o břeh) nebo přímo svých kolegů (můžou ho tahat rukama, ale ne provazem apod.). Kolegové můžou pomáhat, ale musí stále být na lávce a mohou se dotýkat pouze dřeva lávky nebo jiných členů teamu. Takhle přepodlézt zkuste všichni.

HODNOCENÍ:

Nikdo z teamu nepřepodleze = nesplnili jste úkol = penále 10 hodin.

Alespoň jeden z teamu přepodleze = splnili jste úkol = bonus 1 hodina za každého přepodlezlého.

Navíc, pokud přepodleze alespoň jednou každý člen teamu = extra bonus 2 hodiny.

Navíc, pokud někdo přepodleze vícekrát = za každý druhý a další přepodlez bonus 30 minut

Maximální bonus za tento úkol je 9 hodin.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište kolikrát kdo přepodlezl. Zapište bonusy a penále.

Běžte na kótu „Jake Tlusťoch“ (kód v mapě XXXL). Tam otevřete obálku číslo 18.

 

 

18. ÚKOL – Indiana Jones?

 

ÚKOL :

Přejděte Svíborku v označeném úseku (mezi kódy na mapě SV05 a SV 87) tak, aby se nikdo ani nic Vašeho nedostalo do kontaktu s vodou, pomocí vlastnoručně zřízeného lanového mostu. Most musí být dlouhý alespoň dva metry. Každý přechází se svým batohem. Při zřizování mostu se nesmíte namočit.

První přechází bez mostu (ale nesmí použít žádný uměle zbudovaný přechod, most či lávku, brod, apod.). Pomůže zřídit most.

Druzí dva přejdou po lanech. Nikdo se nesmí během akce dostat do kontaktu z vodou.

Pokud někdo spadne do vody při přecházení Svíborky (je jedno zda po lanovém mostě či ten první bez mostu), vrací se zpět, započítá si jeden kontakt člověka s vodou a přechází znovu, dokud se mu to nepovede bez namočení. (pokud zahučím do vody a šlapu ke břehu, je to jeden kontakt z vodou)

Pokud něco vašeho spadne do vody (nebo se dotkne vody, stačí třeba že se mostní lano při přecházení prohne až k vodě), započítáte si jeden kontakt věci s vodou.

Ovšem pozor! Pokud vám spadne třeba do vody nůž a vy jej vytáhnete rukou, započítáte si kontakt věci + kontakt člověka s vodou.

HODNOCENÍ:

Úkol neprovedete podle pokynů = někdo z členů se nedostane přes Svíborku bez namočení nebo úkol vůbec neplníte = nesplnili jste úkol = penále 10 hodin.

Pokud úkol splníte podle pokynů = splnili jste úkol = bonus 6 hodin

A navíc :

Za každý kontakt člověka s vodou = penále 30 minut

Za každý věci s vodou = penále 15 minut

Maximální penále je 10 hodin.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište bonusy a penále. Napište kdo se kolikrát namočil a  kolikrát jste namočili věc.

Běžte na kótu „Rudý Maniak“ v Haluzicích (kód v mapě LS1). Tam otevřete obálku číslo 19.

 

 

19. ÚKOL – zelené? Barety  se nebojí ničeho, ani práce né!

 

ÚKOL :

Brnkačka! Najděte pana Ladislava Slámečku a on vám už poví co a jak. Sídlí v nezkolaudovaném domě bez čísla popisného v Haluzicích. Když půjdete po asfaltě od Vlachovic, je vidět vpravo od cesty střecha (dům je schovaný za horizontem). Když půjdete ze severu po polňačce od lesa, je vlevo od cesty u lesa. Béžová nová fasáda, kolem baráku narovnané hromady dřeva a spousta aut.

Doma bude v neděli od 8.00 po celý den. Pokud přijdete dříve, můžete to zkusit sami - vaším úkolem je přemístit spoustu škváry z hromady u baráku (na vybetonované plošině cca 10*15 m) na blízké vytyčené prostranství. Nářadí je k dispozici.

HODNOCENÍ:

Tento úkol nelze nesplnit.

Pokud tento úkol vůbec nebudete plnil  = penále 8 hodin a dejte si sto kliků každý.

Za každé převezené více jak zarovnané kolečka = bonus 30 minut

Maximální bonus je 12 hodin.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište bonusy či penále.

Běžte na kótu „Štípanec“ = křižovatka na Slavičín, Haluzice a Loučku severně od Haluzic, (kód v mapě Graspo). Tam otevřete obálku číslo 20.

 

 

20. ÚKOL –Křižák patří mezi nejobávanější hmyzí dravce. A co zelené? Barety 

 

ÚKOL :

Tohle jen taková oddychovka. Vytáhněte na světlo boží ty nastříhané provázky a svažte z nich co nejdelší provázek. Provázek pak vezměte s sebou. Svazujte nejdále 100 kroků od Štípance.

Běžte ke koupališti na Slopném. (kód v mapě 18B). Už toho máte určitě plné zuby, takže pokud mezi „Štípancem“ a 18B půjdete po asfaltové cestě (tím myslím třeba i po nevyasfaltovaném okraji, který je součástí asfaltové cesty, případně po jejím náspu, atd…), musí alespoň jeden z vás stále nahlas zpívat (tak aby ho ostatní slyšeli). Ve zpěvu se můžete střídat.

HODNOCENÍ:

Tento úkol nejde nesplnit.

Pokud vůbec nebudete svazovat provázky = penále 10 hodin.

Pokud jste nějaký provázek svázali, bude vaše pořadí sestaveno v cíli. Vítěz získá 8 hodin bonus. Další v pořadí vždy o 30 minut méně.

Pokud budete celou cestu po asfaltě zpívat = bonus 7 hodin.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište případné penále a bonusy. Běžte na 18B. Tam otevřete obálku číslo 21.

 

 

21. ÚKOL – Měli jste už někdy nervy v kýblu? - i se zeleným? Baretem

ÚKOL:

Naberte do kýble vodu z koupaliště. Každý pak ponoří do kýble hlavu tak aby ji měl i s nosem pod vodou a ostatní povzbuzují a stopují, jak dlouho vydrží na jeden nádech. Stopujete s přesností na vteřiny, zaokrouhlujete dolů. Každý má dva pokusy. Měřit můžete kdekoli, ale voda v kýblu musí být z koupaliště. Minimální součet lepších časů za celý team je 40 sekund.

HODNOCENÍ:

Součet lepších časů za team je menší jak 40 sekund = nesplnili jste úkol = penále 10 hodin.

Součet časů je vyšší = bonus pět minut za každou sekundu nad 40 sekund.

Maximální bonus je 400 minut.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište penále a bonusy. Na 18 B otevřete obálku 22

 

 

22. ÚKOL – Malé zpestřeníčko skoro na závěr

 

ÚKOL:

Běžte z hráze na 21B ke Chladné studni (kóta „Zimečka“, kód v mapě 4F1). Jeden z vás má zavázané oči šátkem (tak aby opravdu nic neviděl, zkuste nešvindlovat). Ostatní dva nesmí ústy vydávat žádné zvuky.

HODNOCENÍ:

Pokud tento úkol vůbec nebudete plnil, nebo jej nesplníte správně  = nesplnili jste úkol = penále 10 hodin.

Pokud tento úkol splníte = bonus 300 minut

A k tomu penále 15 minut za každý hlasitý zvuk vydaný mlčícími (za jeden zvuk se počítá i jedná souvislá sekvence zvuků, například zakašlání. V případě řeči se za jeden zvuk počítá jedno slovo)

Maximální penále za vydané zvuky je 400 minut.

 PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište případné penále a bonusy.

Na kótě „Zimečka“  otevřete obálku číslo 23.

 

 

23. ÚKOL –Ostrůvek

 

ÚKOL :

To si najdete co nejmenší pařez a vydržíte na něm stát celý team najednou se všemi svými věcmi minimálně 5 minut. Změřte horní obvod pařezu z přesností na centimetry.

HODNOCENÍ:

Pokud tento úkol vůbec nebudete plnil, nebo neustojíte požadovanou dobu = penále 10 hodin

Pokud jste 5 minut na pařezu ustáli, bude vaše pořadí sestaveno v cíli podle obvodu pařezu.Čím menší, tím lepčí. Vítěz získá 8 hodin bonus. Další v pořadí vždy o 30 minut méně.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište penále. Zapište horní obvod pařezu.

Běžte do prostoru „Zapařená noha“. Tam otevřete obálku číslo 24.

 

 

24. ÚKOL – Jeřáb

 

ÚKOL :

Najděte svoji cihlu a dejte ji do kýble. Doplňte kýbl vodou (5 cm pod okraj).

Někde na rovné ploše udělejte čáru. Pak se pokuste položit kýbl s obsahem (cihla a voda) co nejdále za čáru. Vy se však nesmíte dostat za čáru žádnou částí těla. Pokud se částí těla za čáru dostanete, opakujte celý pokus znovu. Pokud Vám v kýblu zůstane vody méně jak polovina výšky kýble, opakujte pokus znovu.

Pokud jste dostali kýbl s obsahem korektně za čáru, změřte vzdálenost nejbližší části kýble od čáry z přesností na centimetry. Minimálně musíte dostat kýbl 200 cm za čáru.

HODNOCENÍ:

Pokud tento úkol vůbec nebudete plnil, nebo nesplníte správně, nebo dostanete kýbl méně jak 2 metry od čáry = nesplnili jste úkol = penále 10 hodin

Jinak se za každý centimetr si připište bonus 3 minuty. Maximální bonus je 10 hodin.

Jó, a pokud přinesete cihlu až do cíle a předáte tam komisaři, máte speciální bonus 12 hodin.

PO UKONČENÍ ÚKOLU :

Zapište penále, bonusy. Zapište jak daleko jste kýbl za čáru dostali..

Běžte na zámek do Vizovic a zkuste tam najít na nádvoří osobu „O“, nebo „K“. Řiďte se jejími pokyny.

 

 

CÍLOVÁ

 

Cíl je na zámku ve Vizovicích. V neděli by tu měl být od 8.00 přítomen komisař „O“ (Prófa) a „K“ (Shewe). Dříve prosím na zámek nechoĎte, můžete přespat někde v lese (jde přece o Přežití).

Otevřeli jste cílovou obálku – předpokládám tedy, že nemáte splněny všechny úkoly a neprošli jste všechna stanoviště. Chcete-li být hodnoceni, musíte dojít do cíle a přežít do neděle do 16.00 při dodržení všech pravidel , tedy nikdo vám nesmí pomáhat, nesmí vám dávat ani prodávat jídlo, poskytnout přístřeší, teplo, sucho, nářadí, vybavení, atd …. S několika vyjímkami  - v neděli od 8.00 můžete pobývat v komisaři vykázané místnosti na zámku a používat věci a zařízení, které vám komisaři výslovně povolí.

Přestože jste otevřeli cílovku, můžete plnit další speciální bonusové úkoly, které vám přidělí komisaři na zámku a zlepšovat tak svůj čas. Ten rozhoduje o celkovém pořadí.

Nestihnete-li do cíle dojít, volejte v sobotu záchranné vozidlo Chosé-Godzilla (pan Pavelka) 0603/231586, nebo 067/7104813, v neděli volejte sběrné vozidlo Prófa 0737/703203, nebo kdykoli Shewe 0608/879027, která se vám pokusí pomoci.

Pokud se dostanete domů sami, dejte na číslo 0608/879027 zprávu, že jste doma (nejlépe pomocí SMS) a doručte Simbovi co nejdříve protokol.

 

 

NOUZOVÁ

 

Volejte v sobotu záchranné vozidlo Chosé-Godzilla (pan Pavelka) 0603/231586, nebo 067/7104813, v neděli volejte sběrné vozidlo Prófa 0737/703203, nebo kdykoli Shewe 0608/879027, která se vám pokusí pomoci.

Pokud se dostanete domů sami, dejte na číslo 0608/879027 zprávu, že jste doma (nejlépe pomocí SMS) a doručte Simbovi co nejdříve protokol.